Skupina: Ostatní dotazy

syndrom bakteriálního přerůstání ve střevech
Jiří
25.5.2022
Dobrý den, měl bych prosím dotaz, zda-li se dají vyléčit Vaší metodou nemoc SIBO neboli syndrom bakteriálního přerůstání ve střenech a poté UREAPLASMATA. SIBO moji přítelkyni začlo přibližně před 3lety ale to nikdo nevědě z doktorů co je to za onemocnění. Předepisovali různá antibiotika a nakonec i antidepresiva a zkoušeli udělat přítelkyně blázna, že si vymýšlí. Letos se až zjistilo, že je to SIBO na jednom dechovém testu na který přišla uplně náhodou. Naměřili ji hodně vysoké hodnoty od normální hranice, kterou má běžný zdravý člověk. Nasadili ji opět antibiotika s tím, že se to vyléčí ale nepomohlo to nijak zvlášť problémy neustávají a jsou dosti podobné. Nyní je přihlášena v Praze do nějakého výzkumu, který se zabívá tímto onemocněním. A nyní nastal druhý problém Ureaplasmata ale problém je ten, že už nechceme aby jedla neustále nějaká antibiotika, protože imunitní systém už má malý a zároveň jak je přihlášena do výzkumu tak 1 měsíc před zákrokem ,,což je transplantace střevního mikrobiomu" nesmí požívat antibiotika ani probiotika. Nyní hledáme jakékoliv řešení mimo toho se cpát bezmyšlenkovitě prášky. Děkuji za odpověď.
odpověď
25.5.2022
Dobrý den, děkujeme za dotaz a za důvěru. Určitě ureoplasmata a syndrom bakteriálního přerůstání tenkého střeva mají potenciál na léčbu pomocí metod TČM. Je třeba, aby Vaše přítelkyně absolvovala hodinové vstupní vyšetření, kdy s terapeutem probere související potíže a celkový zdravotní stav. Na základě vyšetření, terapeut navrhne optimální léčbu, v případě Vaší přítelkyně se bude jednat o kombinaci dlouhodobější bylinné kůry a dietetiky. Máte-li jakýkoli doplňující dotaz, neváhejte napsat. Zuzana Roxerová, TCM Clinic.