S čím Vám umíme pomoci?

Chceš-li, aby strom řádně vzrostl, musíš zpevnit jeho kořeny, přeješ-li si, aby voda proudila daleko, musíš pročistit její prameny.
Weng Čeng z doby Tchang, 618-906

V tradiční čínské medicíně hledáme vždy především příčinu nemoci - kořeny, které je třeba očistit a zpevnit. Naše tělo oživuje životodárná energie, kterou TCM nazývá Qi. Aby Qi mohla v těle dobře proudit, tak jako voda v říčním korytu, a zároveň tělo vyživovat, potřebuje mít své (akupunkturní) dráhy dobře průchodné. Jen tak si tělo dokáže udržet pevné zdraví.

Pomáháme se širokou škálou onemocnění. Terapeut TCM na základě vstupního vyšetření podrobně zmapuje nerovnováhy organismu a na základě diagnostiky doporučí způsob terapie. Během konzultace sestaví správné pořadí jednotlivých fází terapie s přihlédnutím k prioritám klienta. Cílem je pomoci klientům s mnoha neduhy, se kterými si mnohdy neví rady ani moderní medicína. Častým efektem bývá, že po vyřešení nejvýraznějších potíží vymizí i mnohé další.

Zde předkládáme výčet nejčastějších obtíží, se kterými se na nás klienti obracejí, a kde má TCM dobré a doložitelné zkušenosti:

Trávicí problémy

• Chronický průjem či zácpa
  • Nadýmání
  • Hemeroidy
  • Pálení žáhy, refluxní choroba jícnu
  • Žaludeční potíže
  • Problémy se žlučníkem a slinivkou
  • Poruchy funkce jater
  • Zánětlivá onemocnění střev (Crohnova nemoc, ulcerózní kolitida)
  • Koliky, opakující se bolesti břicha
  • Další potíže spojené s touto oblastí (např. sucho v ústech, afty v ústech, pálení jazyka, knedlík v krku)

Dýchací potíže

• Chronická rýma
  • Alergie sezónní či celoroční
  • Astma
  • Kašel
  • Záněty dutin
  • Ztráta čichu
  • Bolesti v krku akutní či chronické
  • Nelepšící se zahlenění
  • Záněty průdušek
  • Následky zánětů dýchacích cest

Gynekologie

• Nepravidelná a bolestivá menstruace
  • Problémy s otěhotněním
  • Gynekologické záněty
  • Myomy, endometrióza
  • Premenstruační syndrom (např. podrážděnost, změny nálad, bolesti prsou a podbřišku, zadržování vody)
  • Tvorba cyst či fibromů v prsou
  • Nedostatek mateřského mléka, záněty prsou při kojení
  • Poporodní vyčerpanost, padání vlasů
  • Potíže při menopauze (např. návaly horka, deprese, potíže s močením, pokles libida, řídnutí kostí)

Urologické potíže

• Záněty močových cest
  • Inkontinence
  • Obtíže s močením
  • Potíže spojené se zbytněním či chronickým zánětem prostaty
  • Poruchy erekce, předčasná ejakulace

Kožní problémy

• Akné
  • Ekzémy
  • Lupénka
  • Opary
  • Plísňové záněty
  • Svědění kůže

Bolestivé stavy

• Bolesti hlavy
  • Bolesti zubů
  • Bolesti trojklanného nervu
  • Bolesti páteře při výrůstcích, výhřezu ploténky, revmatismu, jednostranném přetížení či po úraze
  • Bolesti kloubů revmatického či poúrazového původu
  • Citlivost organismu na změny počasí
  • Bolesti celého těla

Poruchy imunity

• Alergie
  • Opakované záněty
  • Následky nevyléčených infekcí či očkování
  • Přetrvávající pocit nemoci
  • Autoimunitní onemocnění
  • Onemocnění štítné žlázy
  • Podrážděnost a zhoršená obranyschopnost vůči stresu

Další poruchy

• Únava, nespavost
  • Psychosomatická onemocnění
  • Problémy s termoregulací – zimomřivost či pocity horka
  • Pocity tíhy nohou či celého těla
  • Nadměrné pocení
  • Podpůrná terapie při léčbě rakoviny

Redukční a detoxikační program

Hubnutí bez stresu s pomocí akupunktury. Díky jedinečnému propojení diety a ušní akupunktury, čerpající z učení tradiční čínské medicíny, zhubnete až 10% váhy za 20 dní. Vyzkoušejte také náš redukční program, který si oblíbilo mnoho spokojených klientů. Metoda byla také úspěšně vyzkoušena v reality show Blesku ŠTÍHLÍ s BLESKEM.

Také jste již zkoušeli mnoho diet bez požadovaného výsledku? Chcete zhubnout, ale nemáte dostatečně pevnou vůli či přesně rozepsaný dietní režim? Pak je náš redukční program právě pro Vás. Tuto službu nabízíme v nezměněné podobě od roku 1998.

Jak to funguje?

Celý program pevně stojí na pěti hlavních pilířích. Díky nim se podaří projít náročným procesem hubnutí i si následně udržet požadovanou váhu.

Motivace je základ. S tou prvotní přichází již samotný klient. Další pilíře pak slouží k její podpoře a nastolení jasného řádu, podle kterého je dále snadnější postupovat.

Razantní, ale vyvážená dieta je sestavena na základě nutričních hodnot a učení čínské medicíny o jinu a jangu ve stravování.

Ušní akupunktura uklidňuje žaludek a tlumí pocit hladu. Zabraňuje vyplavování stresových hormonů a tím podporuje hubnutí. Díky zajištění přísunu nezbytných výživných látek nedochází k úbytku bílkovin, čímž je potlačen následný jo-jo efekt.

Režimová opatření jsou klíčová pro zdárné ukončení diety. Důležité není jen, co jíme, ale i jakým způsobem stravu konzumujeme. Zásadou je dlouhé žvýkání potravy a vyhrazení si času pouze na jídlo, tedy nevěnovat se při jídle dalším činnostem.

Odborný dohled hraje důležitou roli. Klient dochází na pravidelné kontroly 1x týdně pro posouzení dosažených výsledků a doporučení dalšího postupu.

Dalším příznivým efektem kúry je detoxikace organismu.

Při redukční kúře je kladen důraz na výběr kvalitních potravin, které pomáhají odplavování škodlivin a regeneraci organismu. Podporu detoxikace lze posílit např. popíjením Jerlínového čaje, který doporučujeme pít během dietní kúry.

Další informace o redukční kúře naleznete zde.

Léčebná kúra – Omlazení pleti

Nabízíme léčebnou kúru na redukci vrásek a prozáření pleti. Spíše než o kosmetické ošetření se jedná o cílenou léčbu, která je vedena nejen na povrchu pleti, ale také v hloubce organismu, jehož nerovnováha se na naší pleti nepříznivě podepisuje. Kúra zahrnuje ošetření akupunkturou a případné doplnění léčby pomocí bylinných směsí tradiční čínské medicíny.

Krása uvnitř i navenek
Touha lidí po kráse a mládí existovala před tisíci lety ve starověké Číně stejně jako dnes kdekoliv ve světě. Postupy léčby byly naštěstí zachovány a pravidla, na kterých je založena, nejsou vázána časem. Hlavní rozdíl ve srovnání se současnými metodami ale hledejme v přístupu.
Čínská medicína je založena na celostním přístupu k lidskému organismu a zahrnuje tedy nejen zevní ošetření problémových partií pleti, ale také léčbu příčin, proč vrásky vznikají. Bez tohoto klíčového kroku totiž efekt nemůže trvat dlouho a problém se vrací.

Jak léčba probíhá?
Ošetření vrásek akupunkturou ve většině případů probíhá jednou týdně. Plná léčebná kúra odpovídá přibližně šesti týdnům. Používají se akupunkturní jednorázové jehličky, pomocí kterých ošetřujeme vrásky na obličeji.
Léčba se také zaměřuje na řešení příčiny tvorby vrásek a může tedy zahrnovat užívání bylinných směsí a úpravu jídelníčku.

Pokud Vaše potíže, se kterými se k nám chcete objednat, jste výše nenašli, napište nám dotaz do poradny nebo zavolejte na recepci a my Vám velmi rádi poradíme.