Skupina: Ostatní dotazy

Covid-ockovani
Jarda
30.6.2021

Dobry den, mam dve krevní mutace, za sebou trombozu a embolii, věk 46, leky na ředění krve neberu ani brat nechci. hematologove rikaji ze pri ockovani na covid neni treba redit krev. Vim ze v TCM existuje bylinna smes pro ockovani, pripadne i na ředění. Terapeut doporučuje uzivat pouze pri příznacích, pokud nejsou tak maximálně 4 dny. Ale tromboza nema zadne příznaky. Je mozne tuto smes uzivat 10 dni? Ptam se protoze hematolog sdělil, ze “nebezpečná” látka způsobující tromby je v těle po ockovani 10 dni pak ji tělo vyloučí. Diky za odpoved
4.7.2021
Dobrý den, děkujeme za dotaz. TČM Bohemia doporučila základní bylinnou směs na ošetření případných nežádoucích účinků při očkování, kterou si každý terapeut modifikuje sám na míru pro své klienty. Ukazuje se, že reakce přetrvávají rozmanitou dobu po očkování a nelze doporučená dávkování paušalizovat. Obecně tedy: ano můžete směs užívat 10 dní, vždy ale doporučujeme komunikovat s terapeutem, který směs psal. S pozdravem, Z.Roxerová, TCM Clinic
Smes - tablety
7.7.2021
Dobry den, k tématu bylinné směsi na ockovani. Lze sehnat pouze ve formě odvaru pres terapeuta, nebo je možno zakoupit i ve formě tablet? Dekuji
11.7.2021
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Směs na očkování lze připravit ve formě tablet i odvarů, ale pouze od terapeuta, není dostupná v předpřipravené formě v e-shopu. Je třeba ladit na individuální konstituci a roční období. S pozdravem, Z.Roxerová, TCM Clinic.