Skupina: Děti

Hana Táčková
12.2.2016
Dobrý den,
náš syn (nyní 4,5 roku) je opakovaně nemocný). Už jako malý prožíval každé očkování velmi špatně, neustávající pláče, teplota, nespavost. K tomu od narození první tři měsíec života ještě před prvním oočkováním téměř nespal a pořád silně plakal, protože měl nafouklé bříško, potom zase i přes nejlepší péči byl velmi náchylný k opruzeninám, takže jsme každou chvíli léčili opruzený zadeček. Před rokem měl v zimě během čtyř měsíců pětkrát opar na rtu, k tomu jsme řešili jeho zácpu. Od nástupu do školky ve čtyřech letech pořád dokola nemocný, každý měsíc je jen jeden týden ve školce a po zbytek měsíce se doma léčí. Pořád dokola ho trápí kašel, rýma, zánět průdušek, zánět spojivek. Někdy mu z očí teče hnisavá sekrece, někdy má oči prostě jenom zarudlé, ale neteče mu z nich nic. Pediatr by samozřejmě na vše dával antibiotika - do očí, do nosu, anebo rovnou celková, což ale nic neřeší, syn je za chvíli nemocný znovu. V noci spí syn velmi neklidně, vlastně odjakživa, po nemoci je to samozřejmě ještě horší. Večer je vždy nejvíc aktivní z celého dne, to křičí, běhá a má problém se uklidnit. Obtížně usíná a když už usne, mluví ze spaní, pořád mění polohu v posteli, odkopává se, padá z postele, hází rukama a nohama kolem sebe... Co s tím? Jak posílit imunitu? Jsem z popsaného stavu již zoufalá. Za odpověď předem děkuji.
18.2.2016
Dobrý den, jedná se o stav vnitřní patogenní horkosti, kterou si váš syn na tento svět přinesl s narozením, což se stává, tzn., že se nenarodil víceméně v rovnováze, ale je nyní trochu jako žhavý uhlík, stačí, že zafouká vítr a hned se rozhoří do nějaké horečnaté nemoci. Horkost dělá i vnitřní neklid. Léčba je možná, ale budování imunity v tomto případě neznamená posílit organizmus, ale stáhnout vnitřní horkost. Např. bylinkami, doporučuji obrátit se na některého terapeuta čínské medicíny a s ním se poradit o postupu. Hezký den! Martin Řezníček terapeut a praktik TCM TCM Clinic