Skupina: Děti

bolesti břicha v oblasti žaludku
Pavla
9.12.2011
Dobrý den, synovi je 11 let, v září 2011 prodělal velké bolesti břicha v oblasti žaludku. Od té doby absolvoval MGR, endoskopii, sonoendoskopii, pasáž jícnu, sono žaludku. Nejprve lékaři diagnostikovali pankreas anulare, později se tato diagnoza nepotvrdila. Endoskopie ukázala, že část slinivky prorůstá do žaludeční stěny, ale sonoendo opět nic neukázalo. Mezitím se různě stupňovaly bolesti - narůstaly, ustupovaly, jen pár dnů od září bolesti ustaly. Začátkem tohoto týdne se k tomuto stavu přidalo zvracení a tím opět hospitalizace a kapačky. Lékaři neví, co ty bolesti způsobuje a ráda bych syna ušetřila dalších nepříjemných vyšetření, která mu hrozí - coloskopie aj. Prosím, můžete mi poradit, co dělat dál? Děkuji.
13.12.2011
Dobrý den, poradil bych moc rád, ale je hodně obtížné dát rovnítko mezi diagnózou moderní medicíny a tím, jak to vidí medicína čínská. Po "čínsku" je každá bolest vždy stgnace čchi a blokáda krve, což vám sice mnoho neřekne, ale pro más to znamená, že stagnaci a blokádu je třeba rozhýbat a rozpustit a zejména zjistit, proč tam vznikla. V případě, že byste se rozhodla pro léčbu čínskou medicínou, na začátku je třeba absolvovat vstupní vyšetření (hodně se ptáme, diagnóza z jazyka a pulzu), na základě kterého terapeut stanoví optimální léčbu. Ta může zahrnovat zejména užívání bylinných směsí, akupunkturu (je-li třeba) či úpravu dietetiky. Po vstupním vyšetření je terapeut schopen podat bližší informace. Nevím, jstli vám to takto zatím stačí.... S pozdravem M.Řezníček TCM Clinic