Zeď postavená na širokých základech se sotva nakloní, strom s hlubokými kořeny nevytáhneš.

Gan Bao, dynastie Jin (265-420)

Terapeut - Teplý Bazalová Sylvie, MUDr.

Foto
  • Studium všeobecného lékařství na LF Masarykovy Univerzity v Brně zakončeno v r. 2006 titulem MUDr.
  • Atestace v oboru oftalmologie v r. 2012
  • Praxe moderní medicíny v oboru oftalmologie:
  • 2006 - 2009 FNUSA v Brně Klinika nemocí očních a optometrie.
  • 2009 - 2014 Oční klinika Gemini v Brně.

Mé vlastní zdravotní potíže mně ale zavedli na jinou cestu a studium TCM přineslo odpovědi na otázky, které knížky moderní medicíny nebyly schopny zodpovědět.

  • Studium pěti dovedností na TCM institutu v letech 2014-2019
  • 2018 - Série kurzů Alchymie pěti prvků pod vedením Dr. Komárkové (Inspirita)
  • 2020 - Kurzy Ušní akupunktury ve Škole tradiční čínské medicíny Longmen pod vedení Dr. Strnada
  • 2020 - Rekvalifikační kurz Masér pro sportovní a rekondiční masáže (akreditace MŠMT ČR)
  • V současnosti vlastní terapeutická praxe v Brně a také praxe na TCM CLINIC v Praze

 

Čím vás TCM oslovila?
TCM mně oslovila celistvostí, s jakou nahlíží na lidské tělo. Srozumitelně dokáže vysvětlit vliv psychické nepohody na nemoci těla. Propojuje i zdánlivě nesouvisející symptomy (nesouvisející z pohledu moderní medicíny). Je to staletími ověřený systém, které má na jedné straně jasně vymezené principy a na druhé straně ponechává prostor ke kreativní práci (například v rámci akupunktury).

S jakými obtížemi Vás lidé nejčastěji vyhledávají?
Často to jsou lidé psychicky a fyzicky vyčerpaní. Projevy bývají různé. Od bolestivých stavů, fyzickou nepohodu, přes únavový syndrom až po nekvalitní spánek. Někdy to je “jen” zacyklení ve složité životní situaci, která je vyčerpává, a neumí si sami pomoct najít z ní cestu ven.

Můžete se s námi prosím podělit o nějaký tip z TCM, který můžeme snadno začlenit do našeho každodenního života?
Věnovat více pozornosti svému jídlu, co jíme a v jakém prostředí jíme. Dopřát si více klidu a času na snídani. Neodbývat se tím, že se nasnídáme ve spěchu v práci. To, jak začínáme svůj den, určuje, jaký bude celý den. Když budeme nejdříve pečovat o své tělo, tak budeme mít více energie na vše, co chceme uskutečnit.





Zpět na stránku Terapeuti

TCM BOHEMIA s.r.o.
Národní 11
110 00 Praha 1

Tel: 230 234 777
Mobil: 603 512 165
@: recepce@tcmclinic.cz
Otvírací doba:

Po: 08:30 - 18:00
Út: 08:30 - 18:00
St: 08:30 - 18:00
Čt: 08:30 - 18:00
Pá: 08:30 - 16:00
Chci zasílat newsletter

Příjmení

Jméno

E-mail


Objednání na kliniku VSTOUPIT




Hledáte další informace? KONTAKT


Kontakt
TCM BOHEMIA s.r.o.
Národní 11
110 00 Praha 1
Tel: 230 234 777
Mobil: 603 512 165
@: recepce@tcmclinic.cz

Po: 08:30 - 18:00
Út: 08:30 - 18:00
St: 08:30 - 18:00
Čt: 08:30 - 18:00
Pá: 08:30 - 16:00

Instagram Fecbook TCM Clinic



Aktuality
12.9.2021
Čínská medicína pod pokličkou
Chcete se ve zdraví dožít vysokého věku? Chcete se dozvědět, co udělat pro to, abyste měli harmonický život? Jednou z věcí, které k tomu mohou výrazně přispět, je náš jídelníček. Pokud budeme mít potřebné znalosti, může se naše kuchyně stát alchymistickou dílnou, kde elixírem nesmrtelnosti budou jídla sestavená a okořeněná tak, aby podporovala zdraví a umožňovala dosáhnout vysokého věku. Na semináři se dozvíte informace o vlastnostech potravin, jejich účincích a využití v prevenci i léčbě (včetně některých receptů), o jejich vlivu na naše tělo a emoce. Součástí semináře bude cvičení na harmonizaci a posílení jednotlivých orgánů.

14.7.2021
Ohnivé letní energie
„Tři letní měsíce se nazývají bujnost a nádhera. Je to období, kdy vše bují a krásní, Qi nebes se promíchává s Qi země, rostliny jsou v plné síle. Dny jsou dlouhé a slunečné, lidé mají chodit spát pozdě a vstávat časně.“

20.1.2021
ISO 9001 – Systém managementu kvality
Společnost TCM BOHEMIA s.r.o. v loňském roce získala certifikát ISO 9001:2015. Veškeré činnosti vykonávané v naší společnosti jsou v souladu s požadavky normy ISO 9001:2015. Tento systém managmentu kvality se cíleně zaměřuje na správné výrobní procesy a kvalitu služeb a tím pomáhá zajistit úroveň spokojenosti zákazníka, splnění jeho požadavků a očekávání.