Zeď postavená na širokých základech se sotva nakloní, strom s hlubokými kořeny nevytáhneš.

Gan Bao, dynastie Jin (265-420)

Poradna > téma suchost v ústech

Zpět na skupiny | Zpět na témata

Milena - suchost v ústech (2.2.2013)
Dobrý den. Po setkání s infekcí už osm týdnů marodím. Nejhorší je, že nemohu spát a dýchat a mám pocit, že se udusím a nenadechnu se. Před 6 lety jsem byla na vypálení laserem nosní sliznice. Měla jsem a stále mám bytnění sliznic v nose. Křivou nosní přepážku a perforaci v zadní části septa.Půl roku byl relativně klid, ale situace se vrátila. 6 let si kapu Olynth. To by se dalo ještě ustát, ale do toho po kontaktu s virozou přišlo sucho v ústech, mrtvění jazyka, žádná tvorba slin a přilepení ztuhlého jazyka na patro. Zhruba po necelé hodině se probouzím vyletěním do sedu a lapáním po dechu, protože se nemohu nadechnout ani ústy, ani nosem. Jsem z toho zoufalá. Přestala jsem užívat předepsané léky na odvodnění, které jsem brala kvůli otokům končetin, hlavně kotníků a nasadila jsem si sama jiné léky na tlak, protože jsem se dočetla, že ty moje mohou vyvolávat suchost v ústech. Situace se však nemění. Prosím o pomoc a radu co dělat a kam se obrátit. Koupila jsem si sprtej na xerostomii, bombony s xylolitem a nic nepomáhá. Ani panthenol, ani vitamíny A a E. Cítím se hrozně aa zoufale bezmocná. Prosím o odpověď na email fojtu.m@seznam.cz. Děkuji. Milena FojtůOdpovědět
TCM Clinic - Odpověď TCM Clinic (3.2.2013)
Dobrý den, moc vám takto asi moc neporadím - abych mohl smysluplně zodpovědět, potřeboval bych vědět víc. Stav, tak jak jej popisujete, zahrnuje nerovnováhu na úrovni více orgánů a zasluhuje podrobnější diagnostiku s ohledem k celkové konstituci. Dlouhodobé užívání Olynthu situaci neřeší, spíše naopak. Optimální postup by byl navštívit terapeuta čínské medicíny a s ním se poradit. Na začátku je vždy potřeba absolvovat vstupní vyšetření (hodně se ptáme, diagnostika z jazyka a pulzu), které zmapuje celý organizmus. Na základě závěrů tohoto vyšetření terapeut stanoví optimální strategii léčby, ta může zahrnovat užívání bylin, akupunkturu, či úpravu dietetiky. Blíže bych vám řekl spíš ústně. Jestli budete chtít, zavolejte mi na mob.: 724 235 213. Stačí zatím takto? S pozdravem M.Řezníček TCM Clinic
Odpovědět

TCM BOHEMIA s.r.o.
Národní 11
110 00 Praha 1

Tel: 230 234 777
Mobil: 603 512 165
@: recepce@tcmclinic.cz
Otvírací doba:

Po: 08:30 - 18:00
Út: 08:30 - 18:00
St: 08:30 - 18:00
Čt: 08:30 - 18:00
Pá: 08:30 - 16:00
Chci zasílat newsletter

Příjmení

Jméno

E-mail


Objednání na kliniku VSTOUPIT




Hledáte další informace? KONTAKT


Kontakt
TCM BOHEMIA s.r.o.
Národní 11
110 00 Praha 1
Tel: 230 234 777
Mobil: 603 512 165
@: recepce@tcmclinic.cz

Po: 08:30 - 18:00
Út: 08:30 - 18:00
St: 08:30 - 18:00
Čt: 08:30 - 18:00
Pá: 08:30 - 16:00

Instagram Fecbook TCM Clinic



Aktuality
12.9.2021
Čínská medicína pod pokličkou
Chcete se ve zdraví dožít vysokého věku? Chcete se dozvědět, co udělat pro to, abyste měli harmonický život? Jednou z věcí, které k tomu mohou výrazně přispět, je náš jídelníček. Pokud budeme mít potřebné znalosti, může se naše kuchyně stát alchymistickou dílnou, kde elixírem nesmrtelnosti budou jídla sestavená a okořeněná tak, aby podporovala zdraví a umožňovala dosáhnout vysokého věku. Na semináři se dozvíte informace o vlastnostech potravin, jejich účincích a využití v prevenci i léčbě (včetně některých receptů), o jejich vlivu na naše tělo a emoce. Součástí semináře bude cvičení na harmonizaci a posílení jednotlivých orgánů.

14.7.2021
Ohnivé letní energie
„Tři letní měsíce se nazývají bujnost a nádhera. Je to období, kdy vše bují a krásní, Qi nebes se promíchává s Qi země, rostliny jsou v plné síle. Dny jsou dlouhé a slunečné, lidé mají chodit spát pozdě a vstávat časně.“

20.1.2021
ISO 9001 – Systém managementu kvality
Společnost TCM BOHEMIA s.r.o. v loňském roce získala certifikát ISO 9001:2015. Veškeré činnosti vykonávané v naší společnosti jsou v souladu s požadavky normy ISO 9001:2015. Tento systém managmentu kvality se cíleně zaměřuje na správné výrobní procesy a kvalitu služeb a tím pomáhá zajistit úroveň spokojenosti zákazníka, splnění jeho požadavků a očekávání.