Zeď postavená na širokých základech se sotva nakloní, strom s hlubokými kořeny nevytáhneš.

Gan Bao, dynastie Jin (265-420)

Poradna > téma sluch-ledviny-kosti

Zpět na skupiny | Zpět na témata

andrea - sluch-ledviny-kosti (4.1.2013)
Dobrý den,

chtěla bych poprosit o radu v posílení ledvinového meridiánu,který jsem méla oslabený od narození,po úrazu páteře a zlomeninách paty,hlezna a ruky a zatížení navíc ATB jsem měla zgoršený sluch,energii ledvin i zablokovaný močový měchýř.Občas vnímám potíže s dechem.Ráda bych posílila tyto oblasti,samotné chodidlo mi tyto potíže naznačuje v bolesti a otoku plošky ledvin,měchýře,pohlavní oblasti-snažím se je masírovat.Po prožitém stresu i nadledvinky žádají své-povedlo se mi konečně zklidnit a spát.Ráda bych zvolila vhodné směsi k léčbě-občas se přidruží alergie ve formě ekzému.Intuitivně jsem zvolila hořec,Tišení mingských zvonů a Lingzhi.Nejsem však odborník,poraďte.Děkuji a přeji rok plný pozitivní energie,AndreaOdpovědět
TCM Clinic - Odpověď TCM Clinic (8.1.2013)
Dobrý den, z takto popsaných příznaků je opravdu těžké poradit léčbu tak, aby dávala smysl, protože zkrátka nevím dost. Jestliže jsou odlabené ledviny, je třeba vědět, jestli to je oslabení jangu či jinu. Potíže s dechem mohou souviset s ledvinami (obtížnější nádech), ale také samozřejmě s plícemi, které mohou být v nedostatku, nebo ovlivněné nějakým vnějším napadením. Stres ovlivňuje často játra a ekzém je o vnitřní horkosti a vlhkosti. Opravdu bych doporučil navštívit některého šikovného terapeuta čínské medicíny a sním se poradil. Vždy jsou důležité výsledky vstupního vyšetření (hodně se ptáme, diagnostika z jazyka a pulzu), na základě kterých terapeut stanoví optimální léčbu tak, aby byla ušitá "na míru pacienta". Asi jsem vám moc neporadil... S pozdravem M.Řezníček TCM Clinic
Odpovědět
Andrea - Sluch-ledviny-kosti (8.1.2013)
Dekuji za informace,dotvareji celek.
U me jde od narozeni o slabou jinovou slozku ledvin-kdybych chtela zazertovat-tak vzedmuty jang zastavil az uraz,jak uz to v zivote byva,kdyz si nenaslouchame...
Zel,clovek ne vzdy muze vyuzit takovou lecbu,jakou by si pral,hleda kompromis,jine cesty nebo se snazi pomoci si sam.
Dekuji za odpoved a v novem roku harmonii yin a yang-andrea
Odpovědět

TCM BOHEMIA s.r.o.
Národní 11
110 00 Praha 1

Tel: 230 234 777
Mobil: 603 512 165
@: recepce@tcmclinic.cz
Otvírací doba:

Po: 08:30 - 18:00
Út: 08:30 - 18:00
St: 08:30 - 18:00
Čt: 08:30 - 18:00
Pá: 08:30 - 16:00
Chci zasílat newsletter

Příjmení

Jméno

E-mail


Objednání na kliniku VSTOUPIT




Hledáte další informace? KONTAKT


Kontakt
TCM BOHEMIA s.r.o.
Národní 11
110 00 Praha 1
Tel: 230 234 777
Mobil: 603 512 165
@: recepce@tcmclinic.cz

Po: 08:30 - 18:00
Út: 08:30 - 18:00
St: 08:30 - 18:00
Čt: 08:30 - 18:00
Pá: 08:30 - 16:00

Instagram Fecbook TCM Clinic



Aktuality
12.9.2021
Čínská medicína pod pokličkou
Chcete se ve zdraví dožít vysokého věku? Chcete se dozvědět, co udělat pro to, abyste měli harmonický život? Jednou z věcí, které k tomu mohou výrazně přispět, je náš jídelníček. Pokud budeme mít potřebné znalosti, může se naše kuchyně stát alchymistickou dílnou, kde elixírem nesmrtelnosti budou jídla sestavená a okořeněná tak, aby podporovala zdraví a umožňovala dosáhnout vysokého věku. Na semináři se dozvíte informace o vlastnostech potravin, jejich účincích a využití v prevenci i léčbě (včetně některých receptů), o jejich vlivu na naše tělo a emoce. Součástí semináře bude cvičení na harmonizaci a posílení jednotlivých orgánů.

14.7.2021
Ohnivé letní energie
„Tři letní měsíce se nazývají bujnost a nádhera. Je to období, kdy vše bují a krásní, Qi nebes se promíchává s Qi země, rostliny jsou v plné síle. Dny jsou dlouhé a slunečné, lidé mají chodit spát pozdě a vstávat časně.“

20.1.2021
ISO 9001 – Systém managementu kvality
Společnost TCM BOHEMIA s.r.o. v loňském roce získala certifikát ISO 9001:2015. Veškeré činnosti vykonávané v naší společnosti jsou v souladu s požadavky normy ISO 9001:2015. Tento systém managmentu kvality se cíleně zaměřuje na správné výrobní procesy a kvalitu služeb a tím pomáhá zajistit úroveň spokojenosti zákazníka, splnění jeho požadavků a očekávání.