Zeď postavená na širokých základech se sotva nakloní, strom s hlubokými kořeny nevytáhneš.

Gan Bao, dynastie Jin (265-420)

Poradna > téma Opakovaně nemocný syn

Zpět na skupiny | Zpět na témata

Hana Táčková - Opakovaně nemocný syn (12.2.2016)
Dobrý den,
náš syn (nyní 4,5 roku) je opakovaně nemocný). Už jako malý prožíval každé očkování velmi špatně, neustávající pláče, teplota, nespavost. K tomu od narození první tři měsíec života ještě před prvním oočkováním téměř nespal a pořád silně plakal, protože měl nafouklé bříško, potom zase i přes nejlepší péči byl velmi náchylný k opruzeninám, takže jsme každou chvíli léčili opruzený zadeček. Před rokem měl v zimě během čtyř měsíců pětkrát opar na rtu, k tomu jsme řešili jeho zácpu. Od nástupu do školky ve čtyřech letech pořád dokola nemocný, každý měsíc je jen jeden týden ve školce a po zbytek měsíce se doma léčí. Pořád dokola ho trápí kašel, rýma, zánět průdušek, zánět spojivek. Někdy mu z očí teče hnisavá sekrece, někdy má oči prostě jenom zarudlé, ale neteče mu z nich nic. Pediatr by samozřejmě na vše dával antibiotika - do očí, do nosu, anebo rovnou celková, což ale nic neřeší, syn je za chvíli nemocný znovu. V noci spí syn velmi neklidně, vlastně odjakživa, po nemoci je to samozřejmě ještě horší. Večer je vždy nejvíc aktivní z celého dne, to křičí, běhá a má problém se uklidnit. Obtížně usíná a když už usne, mluví ze spaní, pořád mění polohu v posteli, odkopává se, padá z postele, hází rukama a nohama kolem sebe... Co s tím? Jak posílit imunitu? Jsem z popsaného stavu již zoufalá. Za odpověď předem děkuji.Odpovědět
TCM Clinic - Odpověď TCM Clinic (18.2.2016)
Dobrý den, jedná se o stav vnitřní patogenní horkosti, kterou si váš syn na tento svět přinesl s narozením, což se stává, tzn., že se nenarodil víceméně v rovnováze, ale je nyní trochu jako žhavý uhlík, stačí, že zafouká vítr a hned se rozhoří do nějaké horečnaté nemoci. Horkost dělá i vnitřní neklid. Léčba je možná, ale budování imunity v tomto případě neznamená posílit organizmus, ale stáhnout vnitřní horkost. Např. bylinkami, doporučuji obrátit se na některého terapeuta čínské medicíny a s ním se poradit o postupu. Hezký den! Martin Řezníček terapeut a praktik TCM TCM Clinic
Odpovědět

TCM BOHEMIA s.r.o.
Národní 11
110 00 Praha 1

Tel: 230 234 777
Mobil: 603 512 165
@: recepce@tcmclinic.cz
Otvírací doba:

Po: 08:30 - 18:00
Út: 08:30 - 18:00
St: 08:30 - 18:00
Čt: 08:30 - 18:00
Pá: 08:30 - 16:00
Chci zasílat newsletter

Příjmení

Jméno

E-mail


Objednání na kliniku VSTOUPIT




Hledáte další informace? KONTAKT


Kontakt
TCM BOHEMIA s.r.o.
Národní 11
110 00 Praha 1
Tel: 230 234 777
Mobil: 603 512 165
@: recepce@tcmclinic.cz

Po: 08:30 - 18:00
Út: 08:30 - 18:00
St: 08:30 - 18:00
Čt: 08:30 - 18:00
Pá: 08:30 - 16:00

Instagram Fecbook TCM Clinic



Aktuality
12.9.2021
Čínská medicína pod pokličkou
Chcete se ve zdraví dožít vysokého věku? Chcete se dozvědět, co udělat pro to, abyste měli harmonický život? Jednou z věcí, které k tomu mohou výrazně přispět, je náš jídelníček. Pokud budeme mít potřebné znalosti, může se naše kuchyně stát alchymistickou dílnou, kde elixírem nesmrtelnosti budou jídla sestavená a okořeněná tak, aby podporovala zdraví a umožňovala dosáhnout vysokého věku. Na semináři se dozvíte informace o vlastnostech potravin, jejich účincích a využití v prevenci i léčbě (včetně některých receptů), o jejich vlivu na naše tělo a emoce. Součástí semináře bude cvičení na harmonizaci a posílení jednotlivých orgánů.

14.7.2021
Ohnivé letní energie
„Tři letní měsíce se nazývají bujnost a nádhera. Je to období, kdy vše bují a krásní, Qi nebes se promíchává s Qi země, rostliny jsou v plné síle. Dny jsou dlouhé a slunečné, lidé mají chodit spát pozdě a vstávat časně.“

20.1.2021
ISO 9001 – Systém managementu kvality
Společnost TCM BOHEMIA s.r.o. v loňském roce získala certifikát ISO 9001:2015. Veškeré činnosti vykonávané v naší společnosti jsou v souladu s požadavky normy ISO 9001:2015. Tento systém managmentu kvality se cíleně zaměřuje na správné výrobní procesy a kvalitu služeb a tím pomáhá zajistit úroveň spokojenosti zákazníka, splnění jeho požadavků a očekávání.