Zeď postavená na širokých základech se sotva nakloní, strom s hlubokými kořeny nevytáhneš.

Gan Bao, dynastie Jin (265-420)
TCM BOHEMIA s.r.o.
Národní 11
110 00 Praha 1

Tel: 230 234 777
Mobil: 603 512 165
@: recepce@tcmclinic.cz
Otvírací doba:

Po: 08:30 - 18:00
Út: 08:30 - 18:00
St: 08:30 - 18:00
Čt: 08:30 - 18:00
Pá: 08:30 - 16:00
Chci zasílat newsletter

Příjmení

Jméno

E-mail


Objednání na kliniku VSTOUPIT




Hledáte další informace? KONTAKT


Kontakt
TCM BOHEMIA s.r.o.
Národní 11
110 00 Praha 1
Tel: 230 234 777
Mobil: 603 512 165
@: recepce@tcmclinic.cz

Po: 08:30 - 18:00
Út: 08:30 - 18:00
St: 08:30 - 18:00
Čt: 08:30 - 18:00
Pá: 08:30 - 16:00

Instagram Fecbook TCM Clinic



Aktuality
3.5.2021
Znovuotevření Kliniky
Klinika je opět otevřena. Chystáte se k nám na svou první návštěvu? Máte trochu obavy, protože nevíte, co čekat? Není třeba se ničeho bát, děláme vše pro to, abyste byli spokojeni. A jak to u nás chodí, se můžete dočíst v odkazu. Těšíme se na vás! ❤️

2.4.2021
Ach, ta alergie
Venku to pučí a co nevidět vše začne kvést. Nastane pastva pro oči, nos udeří libé vůně a křehkost květů rozradostní naše duše. Stále žel přibývá lidí, kteří si tuto krásu mohou dopřát leda přes uzavřené okno. Mluvíme o alergicích. Ač tradiční čínská medicína pojem alergie nezná, umí je velmi efektivně řešit, a dokonce i vyléčit. ..

22.2.2021
QR PLATBA
Konec přepisování platebních údajů z faktur! Nově nabízíme možnost platit naše faktury pomocí QR kódu. Žádné složité přepisování čísla účtu, částky a variabilního symbolu. Stačí vyfotit QR kód z faktury chytrým telefonem a platební příkaz v bankovní aplikaci se sám vyplní, Vy už jej pouze odsouhlasíte. A je to!

20.1.2021
ISO 9001 – Systém managementu kvality
Společnost TCM BOHEMIA s.r.o. v loňském roce získala certifikát ISO 9001:2015. Veškeré činnosti vykonávané v naší společnosti jsou v souladu s požadavky normy ISO 9001:2015. Tento systém managmentu kvality se cíleně zaměřuje na správné výrobní procesy a kvalitu služeb a tím pomáhá zajistit úroveň spokojenosti zákazníka, splnění jeho požadavků a očekávání.