ALTERNATIVA PRO VAŠE ZDRAVÍ

Chceš-li, aby strom řádně vzrostl, musíš zpevnit jeho kořeny, přeješ-li si, aby voda proudila daleko, musíš pročistit její prameny.

Weng Čeng z doby Tchang, 618-906

Gynekologické problémy

• Nepravidelná menstruace
  • Bolestivá menstruace a premenstruální syndrom (podrážděnost, náladovost, bolesti prsou, podbřišku, zadržování vody před menstruací)
  • Pravidelné zhoršování jiných obtíží před menstruací
  • Gynekologické záněty
  • Problémy s otěhotněním
  • Nedostatek mateřského mléka, záněty prsou při kojení
  • Poporodní vyčerpanost, padání vlasů
  • Myomy, endometrióza
  • Cysticko-fibrózní mastopatie (tvorba cyst či fibromků v prsou)
  • Potíže při přechodu (návaly, deprese, potíže s močením, pokles zájmu o sex)
  • Řídnutí kostí

Přípravný ročník 2019 Ples TCM eshop produktů čínské medicíny

Copyright © 2018   TCM Bohemia Objednání na kliniku Kontakt

Fecbook TCM Clinic

16.2.2019
4. Reprezentační ples přátel tradiční čínské medicíny
Praha - Slovanský dům, zahájení v 20.00 hod. K tanci hraje orchestr Vladimíra Janského. Hostem večera bude Lucie Bílá společně s orchestrem Petra Maláska. Zahájení prodeje vstupenek dne 10. 11. 2018

13.10.2018
Seminář Chřipka a nachlazení - nemoci podzimu
Letní dny již jsou nenávratně minulostí, teplota klesá a část roku se přehoupla do jinové poloviny. Náš organizmus je na ochlazení připraven, tedy alespoň většinou. Wei Qi (naše energetické brnění) nás chrání před chladem i před škodlivým patogenem, např. chřipkou. Co když je naše ochrana děravá, nebo patogen natolik silný, že se přese všechno prokouše dovnitř? Potom onemocníme. Můžeme si pomoci bylinami a úpravou stravy. O tom bude tento seminář.

1.10.2018
Cvičení Qi Gong pro začátečníky a mírně pokročilé
Během společného cvičení Qi Gong bude hlavní cíl podpora našeho zdraví, rozhýbání kloubů a podpora správného držení těla. K tomu budeme využívat několik sestav (JIBEN QIGONG, WUXING QIGONG, WUDAOYIN) a statický postoj (WUJI). Každá sestava umožní ovlivnit naše tělo jinou kvalitou. Začátečníci se budou soustředit na zvládnutí základního pohybu jednotlivých cviků spolu s dechem a nastavením mysli. Pokročilí budou vkládat do cvičení další kvality, které posunou cvičení na hlubší a efektivnější úroveň.

22.9.2018
Kurz Tui Na 2018
Škola čínských masáží Tui Na a pomocných technik 2018 - baňky, moxa, Gua Sha, švestkové kladívko. Tui Na masáž je jedním z hlavních léčebných nástrojů tradiční čínské medicíny. Jako ucelená metoda vznikla před více než 2 tisíci lety a svou důležitostí a účinností byla přirovnávána k akupunktuře. Kurz je určen pro: všechny zájemce z řad veřejnosti, kteří mají zájem o tradiční čínskou medicínu nebo jen o tuto metodu fyzioterapeutické nebo rehabilitační pracovníky, maséry nebo další odborníky podobných zaměření další zdravotnické nebo lékařské pracovníky, chiropraktiky a všechny, kteří si chtějí rozšířit znalosti tímto směrem

21.5.2018
Lékaři nemají na své pacienty čas a zapomínají na jejich duši.
Štefánia Ebenová: Pracovala třináct let v pražském IKEM, nakonec z něj ale odešla a začala se věnovat čínské medicíně. Založila vlastní kliniku Meridian, kde má na pacienty čas a může se jim věnovat naplno. Čínská medicína se stala smyslem jejího života a pomáhá jí zvládat i vlastní závažné onemocnění.